13 sty 2017

HOLIKA HOLIKA ALOE CLEANSING FOAM | PIĄTEK 13TEGO

Czy Wy również po spojrzeniu dzisiaj w kalendarz, najchętniej zostalibyście w domu i nigdzie się nie ruszali? 
Piątek 13tego...dla jednych pechowy dla innych szczęśliwy. Wychodząc dzisiaj z domu obiecałam sobie, że nie dam się zabobonom i zrobię wszystko aby przysłowiowy pech mnie nie dopadł.

Czy się udało? Otóż już po kilku krokach od domu w dywanie śniegu na ulicy zabłyszczała mi 5cio groszówka. Piątek 13tego, gdzie ten Twój pech? Żaden autobus mi dzisiaj nie uciekł, moje buty złapały przyczepność względem warunków na drodze, nogi i ręce całe...uff żyję!

Czy piątek 13tego to nie idealny dzień na krótką recenzję nowości jaką ostatnio udało mi się odnaleźć w gąszczu ofert dotyczących produktów do cery wrażliwej.

Moja cera: raczej nie gramy do tej samej bramki i lubi mi sprawiać nieplanowane niespodzianki. Przetestowałam naprawdę sporo produktów do cery wrażliwej ze skłonnościami do niedoskonałości i jak pewnie większość osób takich jak ja, traciłam nadzieję na cudowny lek kończący moje starcia z nieproszonymi gośćmi. Jednak może troszkę więcej szczegółów dotyczących mojej odnalezionej nowości.

Panie i Panowie (tak, mam nadzieję, że Wy również tutaj jesteście) przedstawiam Wam HOLIKA HOLIKA ALOE CLEANSING FOAM.


Dlaczego Holika Holika? Jeden powód a może i jeden ale z podpunktami jest taki: marka Koreańska a co za tym idzie? Koreanki! Są uznawane za kobiety, które o cerze i dbaniu o nią wiedzą więcej niż ktokolwiek inny.

Produkt znalazłam na stronie www.myasia.pl i po przeczytaniu opinii osób, które miały okazję go przetestować, postanowiłam zaryzykować. Dwa dni później listonosz z przesyłką pojawił się w drzwiach.

Produkt ma zawartą dużą ilość soku z aloesu, który pochodzi z czystej wyspy Jeju w Korei Południowej. Czy wiecie jak wiele właściwości i zastosowań ma aloes? Działa kojąco na skórę twarzy, jest stosowany w produktach do włosów, pomaga w oczyszczaniu organizmu, działa antybakteryjnie i dezynfekująco, itd.

Produkt Holika Holika jest bardzo gęstej konsystencji i już jego niewielka kropla wystarczy aby wmasować go w zwilżoną skórę. Powstaje delikatna pianka, która ma za zadanie oczyścić naszą skórę utrzymując odpowiednie Ph, łagodzić podrażnienia oraz zmniejszyć zaczerwienienia. 


Muszę przyznać, że zapewnienia producenta w 100% mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Ja również zauważyłam uczucie delikatnego ściągnięcia skóry po użyciu żelu. Dodatkowo wielkim plusem jest sam zapach. Po dwóch-trzech dniach zauważyłam poprawę stanu mojej cery. Niedoskonałości się zmniejszyły a zaczerwień nie widzę.

Buteleczka ma 150 ml pojemności i kosztuje aktualnie 32,99 jednak jak wspomniałam niewielka kropla wystarczy aby oczyścić twarz.



Dodatkowo w gratisie dostałam do wypróbowania saszetkę z tej samej serii z wielofunkcyjnym żelem kojącym oraz wysoko nawilżającym kremem z ceramidami, który ma utrzymywać 72godzinne nawilżenie skóry.




Zamierzam zaopatrzyć się w żel kojący patrząc na to jak wiele ma pozytywnych opinii, więc ja wypróbuję oczywiście podzielę się z Wami moją opinią na jego temat.

Tymczasem zapraszam do komentowania oraz śledzenia bloga oraz strony na fb i ig, gdyż już niedługo kolejny wpis dotyczący produktów do cery marki Bioaqua!

Miłego weekendu Kochani!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz