10 sty 2017

NIEMODNIE O MODZIE | NEW LIFE

Niemodnie o modzie!

Wszechwiedząca Wikipedia niesie, iż moda to nic innego jak podążanie za modą w celu naśladowania innych. 
Cóż....mam pierwszy plus w minusie bycia modną!

Nie da się ukryć, że nie mam zielonego pojęcia co jest modne, jaki kolor króluje tej zimy i czy spodnie dzwony wróciły do łask czy też może dalej powinny grzać swoje miejsce na dnie szafy.

Jestem kobietą. Ale kim jest kobieta? Głupie pytanie, prawda? Wszyscy doskonale wiemy, że to ta piękniejsza wersja społeczeństwa, delikatna, nieskazitelna. Po prostu idealna.

Wiesz co? Ani idealna nie jestem, delikatność idzie u mnie w parze z bezczelnością a co do piękności to rzecz gustu (a przecież o gustach się nie dyskutuje!).

W skrócie: postanowiłam sobie, że założę bloga! A co! Mi nie wolno? Nowy rok, nowe postanowienia, nowo obrane cele.
Ok! Jego założenie zajęło mi całe 5 minut- całkiem sprawnie jak na mnie- ale o czym się prowadzi bloga?

Cóż jak już wspominałam modna nie jestem ale stawiam na indywidualność i swobodę w jakiej czuję się najlepiej. Lubię szał na fit zdrowe jedzenie, pokochałam aktywność fizyczną ale przede wszystkim kocham życie!

I o tym Drogi Czytelniku będziesz miał okazję się dowiedzieć w kolejnych postach jakie się tutaj będą ukazywały! A nóż widelec może tak jak ja za modą nie podążasz, jesteś wyjątkiem wśród milionów wyjątków i odwiedzanie mnie będzie sprawiało Tobie przyjemność dla oka i pięknych oczu (tak, tak! wiem, że masz je piękne).

Mały rąbek mojej tajemnicy: kobiety z kształtami są the best! Nie uważasz?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz